زمان جاری : جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 6:25 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

فضای مجازی هم محضر خداست در محضر خدا مراقب رفتار خود باشید.......

تعداد بازدید 429
نویسنده پیام
dolati
آنلاین

ارسال‌ها : 1
عضویت: 6 /12 /1397
گردشگری و جاذبه های جزیره کیش

جزیره کیش یکی از جزایر خلیج فارس است که دارای طول 15 کیلومتر و عرض 8 کیلومتر و مساحت 5/91 کیلومتر مربع می باشد و فاصله آن تا خاک پیوسته ایران حدود 18 کیلومتر است. این جزیره بیضی شکل یکی از چهار منطقه جهان بوده که درصد اکسیژن موجود در هوای آن بیش از دیگر مناطق است و این امر مزایایی را برای مردم به همراه دارد از جمله احساس خستگی کمتر و کاهش علائم بیماری در بعضی از افراد مبتلا به بیماریهای ریوی.


تاریخچه جزیره کیش
نوشته های تاریخی حکایت از این دارد که این جزیره از دوران اشکانیان و ساسانیان بخشی از خاک ایران بوده و اوج شکوفایی و رونق خود را در دوره سلجوقیان تجربه کرده است. در سال 1506 میلادی پس از مقاومت فراوان، سرانجام جزیره کیش به تصرف ناوگان پرتغالی درآمد و دچار رکود و انزوا گردید. این شرایط ادامه داشت تا آن که شاه عباس صفوی سلطه‌ی بیگانگان بر این جزیره را خاتمه داد و کیش مجددا به خاک ایران بازگردانده شد.

در سال 1351 سازمان عمران کیش با هدف تبدیل این جزیره به منطقه ای گردشگری تاسیس شد و از آن زمان عمران و آبادانی آن آغاز گردید. در سال 1368 این جزیره منطقه ای آزاد تجاری-صنعتی اعلام شد و با تاسیس سازمان منطقه آزاد کیش در سال 1371، سرعت توسعه و پیشرفت آن چند برابر گردید.
گردشگری و جاذبه های جزیره کیش
جاذبه های گردشگری، اماکن تفریحی و مراکز تجاری جزیره کیش از ویژگی های مهم آن به شمار می آید که سالانه گردشگران زیادی را رهسپار این جزیره می کند. در بازارها و مراکز تجاری آن محصولات ساخت دیگر کشورها با تنوع زیاد و با قیمت هایی ارزان‌تر نسبت به سایر شهرهای کشورمان عرضه می شود که همین موضوع سبب محبوبیت مراکز خرید جزیره کیش بین هموطنانمان شده است.

برای دریافت قیمت تور کیش و آماده شدن برای تور کیش اقدام کنید و این جزیره زیبا را در نوروز 98 ببینید.
از مراکز خرید کیش که بگذریم به جذاب‌ترین بخش گردشگری در این جزیره زیبا می رسیم، یعنی اماکن تفریحی کیش که اوقات به یاد ماندنی و فراموش نشدنی را برای مسافران رقم می زنند. اصلا مگر می شود به کیش سفر کرد و برای داشتن اوقاتی خوش در مراکز تفریحی آن وقت نگذاشت؛ بعضی از هیجان انگیزترین تفریح های این جزیره شامل کشتی تفریحی نوید، پارک دلفین ها، شناور تفریحی آکواریوم، غواصی تفریحی، جنگ ها و ویژه برنامه های شبانه پازل شو، شاتل، چتر پاراسل، بنانا، فلای بورد و اسکوتر می شود.


دوشنبه 06 اسفند 1397 - 23:56
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

شبکه اجتماعی ساینا شبکه اجتماعی ساینا شبکه اجتماعی ساینا شبکه اجتماعی ساینا شبکه اجتماعی ساینا شبکه اجتماعی ساینا